Nu kan du som förälder/farfar/morbror eller annat bli stödmedlem i Boden Scoutkår!

Nu kan du bli stödmedlem i Boden scoutkår. Ett stödmedlemskap kostar 150 kr (eller mer om du vill) och gäller för ett kalenderår. Stödmedlemskapet är inte ett alternativ för de som deltar på våra aktiviteter, eftersom det inte ingår någon försäkring. Medlemskapet är istället tänkt för personer som sällan eller aldrig deltar i aktiviteter, men som vill stödja kåren.

För att bli stödmedlem swishar du 150 kr (eller valfri högre summa) till 123 536 95 58. I meddelandet skriver du ditt namn, mejladress och ”stödmedlem”.

I feb/mars varje år skickar kåren ut en påminnelse för de som vill fortsätta att vara stödmedlem ytterligare ett år.